söndag 8 februari 2009

Från surf till skidor

En vecka har gått sedan hemfärden. Mycket har hänt.

1. Jetlag-svårt att somna!
2. Jobb-känns helt ok att jobba igen:-) Semestern var välbehövlig. Kommer tillbaka med ny energi!
4. Jag har åkt längdskidor för första gången. 1.5mil. Det känns trots allt inte helt hopplöst detta med längdskidor. Det är bara så sjuuuukt mycket skojigare att surfa:-)
Öppet spår om 2 veckor. Jag är nervös:-)
3. Jag har sagt upp mig och det känns bra! Vad göra nu? Jo, jag skall kolla efter jobb utomlands. 1 april är sista arbetsdagen.

Det är mycket förändringar som kommer att ske i mitt liv framåt. Nu gäller det att planera vad jag vill göra resten av året och sätta upp mål som skall följas.

3 planer klara: Vasaloppet, Vättern runt och Vansbrosimmet;-)

Inga kommentarer: