måndag 27 oktober 2008

Lågtryck is tha shit

Underbart m lågtryck. Då blåser det ju.


V 41 var jag i Klitmöller i DK och fick surfat i 7 timmar blandat med vindsurfing och vågsurfing.
Regn o skitväder! Hela helgen gick i olika toner av grått:-)
Vi sov en natt i bussen. Allt var blött. När vi vaknade på morgonen var det kondens och min sovsäck var riktigt blöt på sina ställen. På morgonkvisten var det bara att sätta på sig den blöta och kalla våtdräkten och hoppa i plurret:-) Det är sådana dagar man undrar vad man verkligen håller på med:-)

V 42 blev det 7 timmars surf
V 43 surfade jag i 10 timmar

Att surfa är livet. Att man kan bli så lycklig att få känna vattnets kraft och uppleva naturen på detta vis är helt oslagbart. Inget är roligare.

Hemska hemska vintertid. Nu kan jag ju inte surfa efter jobbet...Blääää!!! Jag tycker att man skall införa sommartid året om;-)

Framåt helgen skall det blåsas igen. Jag tänker trotsa den nollgradiga temperatur varningen och ge mig ut bland vågorna...
Sedan borde jag ju också ta tag i mig själv och köpa rullskidor och öva skidåkning. Känns lite avlägset bara:-)

Inga kommentarer: