söndag 9 november 2008

Mycket på G!

Nu händer det grejer!
Massa som är på G på jobbet. Ombyggningar, ny personal sökes, gammal personal skall utbildas. Jag kommer att ha möjlighet att jobba färre timmar, vilket kommer att bli alldeles supert. Då hinner jag med min fritid. Och på det sättet kommer jag att vara en glad människa. I like that:-)

22 dec beger jag mig mot Hawaii. Då skall även surfas. Returen är planerad till den 1 feb! I like tha way that sounds:-) Johan kommer att vara kvar i en månad till den lilla turgossen...

Dagen har jag dedikerat till Gekås på morgonen, och en tvåtimmars surfsession i Lejet.
2m vågor och 2,9 segel med bra vinkel från början Syd/SO. Men sakta vridandes till ostlig vilket är en kass vinkel vågmässigt. Man såg efterhand att vågstorleken minskades i takt med att det blev mer onshore. Men solen sken.

Efter surfet tog jag med Ralf på en jogging runda i skymningen.
Detta var en bra dag:-)

Inga kommentarer: