onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!!!

Jag har haft helt omöjligt att logga in på sajten fram tills idag.
Här är lite reserapport:

Idag är det nyårsafton. Vi ligger 11 timmar innan Europa så svensk/spansk nyårsfirande var kl 13.00 vår tid. Då gick jag ut och surfade en timma:-)
Vi skall fira det hela med oxfile och pommes chateu, samt chokladmousse till efterätt. Därefter beger vi oss ut i stan för att se om det händer ngt spännande:-)

Vi har både vindsurfat och surfat alla dagar utan 1. Det är regn och sol om vartannat. Jag har joggat 2ggr på stranden. Jag har åkt rullskidor 3 gånger. Ca 45 min/ gång.



En vanlig dag börjar med ett glas juice, morgonpromenad, rejäl frukost, morgonsurf, jogging alt rullskidor. Lunch, vindsurf, middag, slappa. Nattata:-)
Detta är livet:-)
Vädret är sådär, fast varmt! Boendet är ok, fast en del mögel. Människorna här är underbara och tjötiga:-) Allt känns toppen. Jag trivs jättebra.








Igår reste vi runt Wailuku bergen. Kahekili hyway var brant, stenig, grön, dramatisk och fullt med möten. Vi stannade till vid en liten hydda och köpte ett banana bread. Smakar underbart med den fantastiska utsikten och fortfarande varmt. Vi fortsatte en bit till och stannade i Lahaina på en kanontrevlig restaurant och käkade lokal fresh fish. Riktig lyxig restaurant precis vid havet.

2 kommentarer:

Surferboy sa...

Shit hawaii later inte fel. Har kommer en halsning fran andra sida jorden(Thailand)- Gott nytt ar pa er. // Christian Dompert

Basse sa...

Ha ha.... bra bild på dig med rullskidor på Maui (bara liiiite CP) !!
Verkar som ni har det görigt!

-Basse