fredag 1 maj 2009

Cykla mot Mijas

Nu har jag flera gånger cyklat i Mijas området. Det är många höjdmeter att ta tag i :-) Men så sjuukt vackert när man kommer fram.
Det har blivit mest asfalt än så länge, men jag tänkte ta en långtur på söndag och köra offroad:-)
Lite pics med min kassa mobilkamera.
Den vita byn på toppen är Mijas.
 

Fint väder och vacker utsikt. Visst skall man vara glad:-)
 

All the way down. Så vackert!
 
Posted by Picasa


Träning denna vecka
Må: gym
Ti: 2h cykel, 1h simning
On: vila + shopping:-)
To: Löpning 45 min
Fr: 1,5h cykel

På onsdag och torsdag var jag fullt upptagen med att hjälpa Pål, min käre bror, att flytta bilar och motorcyklar för mässa. Det blev nästan 20 bilar och 4st MC som skulle flyttas. Bilder kommer:-)

Annars var jag på IKEA för att köpa ny säng. Så sjuukt ohjälpsam personal på sängavdelningen som gav mig fel information så hela mitt besök tog 1,5h längre(pga kö) och fick med allt utan madrass pga den hann och bli slut innan jag kom på lagerplatsen. Vilket innebär att jag måste tillbaka. Yeah!!!

Inga kommentarer: